upp och ner

här är det upp och ner.. det har snart gått 6 veckor sen förlossningen och jag har inte slutat blöda än jag blöder jätte mycket och nu har det konstaterat att mina värden inte är bra mitt hb låg på 68 och snabb sänkan på över hundra och blodbrist så nu ska det se om jag behöver blod.. och njuren min vill inte funka som den ska så det känns liute tufft men jag försöker få allt och funka..

men det funkar jätte bra med imran här har det varit magsjukan och imran har precis blivit frisk från den och emiliya.. inskolning med henne gick jätte bra och hon verkar trivas.. men igår blev det lite tumult i huvudet på mig när jag var på föräldrar möte på emiliyas förskola och fick reda på att hennes avdelning ska stängas pga för lite barn så vecka 32 ska hon byta avdelning*suck* och jag tycker att som att hon är den ända som skulle skolas in nu i vår på avdelningen kunde det vell ha skolat in henne på den andra avdelningen på en gång när det ändå måste flytta snart ändå..



imran och emiliya sover sött i vagnen

Kommentarer
Postat av: emma

UNDERBAR bild! Helt fantastiskt :D Söta små änglar, hur mår ni hela familjen?

2009-04-01 @ 02:32:37
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0