hur vet man??

hur vet man att man kommer kunna bli en bra mamma. jag har super bra kontakt med min mamma. men nu när jag är gravid och är beräknad till 25 februari så kommer frågor upp hur man vet om man kan bli en bra mamma? kommer jag bli en bra mamma. hur kommer livet att vara. kommer jag att klara av att ta hand om ett barn eller vad vet man.. hur ska man kunna veta detta. jag har haft funderingar till och från under hela graviditeten.. men jag vet att jag kommer att bli en super bra mamma. men varför kommer dessa frågor upp.. varför?? jag försöker hela tiden få allt funka men varför har det blivit så här.. varför tycker jag att allt har varit jobbigt under graviditeten. det har varit mycket varför frågor. exempelvis hur kunde jag bli gravid?? och många kollar och tänker men är du dum alla vet vell hur ett barn blir till.. ja det är helt rätt tänkt det vet man.. men det var inte det jag hade räknat med som att jag hade prevetivmedlet p-stav men jag blev gravid. och sen sa alla att det är svårare att bli gravid efter en gastric bypass operation men jag blev gravid 1½ månad efter operationen och det har lätt till att jag har haft riktiga smärtsamma månader men snart är det över.. och jag kommer att älska detta barn.. och det har världens underbaraste pappa som jag har varit gift med snrt i ½ år..

RSS 2.0