toppen

idag mår jag toppen fast dagen inte började bra över huvudtaget..

dagen började med att jag vaknade av emiliya halv sju.. och sen började jag tjafsa lite med aliyar och det var ingen av oss som ville ge oss.. och det slutade i kaos enligt mig så jag blev ledsen vi är sams nu men det blev lite tumult där ett tag.. men vi ska gå halva vägen var så vi får se hur det löser sig.. ingen av oss är nöjda..
 
men emiliya lämnade jag på förskolan imorses och hämtade henne efter klockan 13.00 och det gick jätte bra och det känns lungt att ha henne där..

och sen så har vi köpt flytt kartonger idag så jag ska börja packa lite här med när emiliya är på förskolan på dagarna..

sen har jag lagat mat och det blev bra oxå ingen avancerat men det blev kyckling scnizel och pommes och sallad.. sen har jag gjort en matsedel för veckan för att det ska bli lättare.. och har bestämt att jag ska ta fram recept och handla för veckan på söndagar så blir det lättare under veckan..
 
jag har även tvättat två maskiner på tvätt idag..

och idag klockan 15.30 var en kille hit och kollade på min lägenhet..

det enda som är lite jobbigt att emiliya har blivit förkyld sen om det har med tänderna och göra eller med att alla på förskolan att göra får vi se.. det brukar ju kunna bli sjuka när det precis har börjat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0