söndag igen

idag är det söndag igen och aliyar jobbar mellan 10-23.. jag hatar söndag och tycker att det är trista.. skulle bara vilja sova bort dem men det kan man inte jag har ju två barn att ta hand om.. igår var mamma, pappa och min storebror ner och firade emiliya som att hon fyllde 1 år i onsdags och det var trevligt och hon är jätte glad över dockan hon fick av mormor och bollarna hon fick av morbror.. på tisdag ska jag börja skola in emiliya på förskolan.. och det känns hemskt när vi var dit och hälsade på så tog en i personalen emiliya och gick ivägen en stund och hon brydde sig inte det kändes lite konstigt.. jag tycker detta är lite jobbigt att hon ska börja på förskolan men jag vet att det är bra för henne.. och jag verkar tycka att det är jobbigare än vad hon tycker.. men det kommer nog gå bra.. imorgon ska jag försöka gå med emiliya på öppna förskolan på den tiden som är på eftermiddagen för då är aliyar hemma, för jag kan inte ha med mig imran som att det går RS-virus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0