FL-träff

igår var jag på FL-träff här i sthlm det var folk från skånetrakterna och några uppe från norllands områdena var med och det var jätte trevligt.. och det var så kul att se alla barnen det var bara lite tråkigt att det inte var så bra väder.. men vi hade trevligt ändå.. det blev taco kväll och det var så trevligt att så många kunde komma och vara med.. fast vissa bara var med efter lunch och några timmar och vissa som var med hela tiden och vissa som jag som åkte hem på kvällen som inte sov på vandrarhemmet.. idag jobbar aliyar så jag ska bara vara hemma med barnen.. men jag kommer säkert att gå ut en stund efter barnens lunch vila..

Kommentarer
Postat av: Sara

Dagens fråga: Har du tävlat, i vad?

2009-03-29 @ 08:53:39
URL: http://ertansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0