blandad kompott

i tisdags så hade jag första dagen med inskolningen med emiliya och hela veckan med inskolningen har varit väldigt tuff tycker jag känslomässigt för jag har haft mycket känslor med att lämna henne där.. innan tisdagen så var jag jätte nervös hur allt skulle funka och jag vet ju hur en inskolning funkar som att jag har gått barn och fritid och att jag har jobbat på en förskola men att vara mamma och låta andra ta hand om ens barn är inte alltid så lätt och som att jag har varit så mycket själv med min dotter gjorde att jag har svårt att släppa taget.. men tisdagen började ändå bra och emiliya började leka när vi kom och var inte speciellt rädd av sig och jag var med när hon åt sin lunch där.. onsdagen så gick jag bort korta stunder för att hon skulle vänjka sig och vara där.. och när hon grät tyckte jag att det var jobbigt men det gick över jag var inte med under lunchen heller för jag satt i personal rummet för att hon ska vänja sig att vara utan mig.. sen så sövde jag henne till vilan där och det gick bra och hon sov ca 45 minuter.. torsdagen blev lite speciell som att det är min sjukhus dag så var hon där på förmiddagen och det gick bara bra men jag var med hela tiden pga att inskolnings fröken inte var där och emiliya var lite skeptisk till de andra.. men hon åt lunchen utan mig och det gick bra.. sen igår fredag så gick jag dit till 9.00 och 9.30 gick jag hem och det skulle ringa om det blev nått problem så det ringde inte så jag gick dit till klockan 13.00 och då hade hon precis vaknat efer vilan och allt hade gått bra.. nu efter så är jag mycket lugn men igår när jag lämnade henne högg det i hjärtat som att hon grät nät jag gick..
 
idag blir det inte så mycket..
 
imorgon ska jag åka till knivsta först och där ska jag vara klockan 8.00 och lämna ett papper till en kund jag har jobbat för och nyklarna hem till henne.. för att jag ska inte jobba där något mer.. sen ska jag ta en tripp förbi uppsala och träffa en gamal klasskamrat och det ska bli jätte kul saknar henne så mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0