tandvärk

så sitter man här mitt i natten och kan inte sova pga en ryslig tandvärk så jag måste ringa till tandläkaren imorgon.. för har så ont så jag håller på dör känns det som.. knaprar alvedon just nu så nu väntar jag bara på att den börjar hjälpa så jag kan sova en stund till det känns jätte jobbigt.. jag trodde först att det hade med visdomstanden som håller på kommer upp men det har nog med tanden bredvid att göra jag vet inte.. jag aldrig haft hål eller något dylikt så jag vet faktiskt inte vad det är.. det känns jobbigt att detta skulle komma nu oxå det är ju inte billigt att gå till tandläkaren heller.. men måste det göras så måste det och jag vet inte hur det funkar med bedövning och sådant när man är gravid heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0