plågsamt

just nu är mycket plågsamt jag har så ont i rygg och bäckenet och underlivet.. i lördags så åkte jag in till förlossningen pga att vi misstänkte att det siprade vatten men det var inte det men däremot hade jag öppnats 2 cm.. men igår hade det inte hänt nått mer så jag kan fortfarande gå över tiden.. men jag hoppas inte det det är 26 dagar kvar till bf idag.. men jag vill att det ska vara över nu.. jag är så extremt trött i ryggen.. och i lördags när jag var tvungen att åka in så var inte aliyar i sthlm utan han var i alvesta där han hjälpte en kompis.. och det var strul med bilen.. och han var jätte nervös där nere..

har inget hänt på fredag så åker vi till tierp..och firar min lillebror.. han fyller 20 i februari men vi ska fira han innan..

jag håller på försöker göra om rutinerna på emiliya speciellt morgon rutinerna.. hon får gröt på morgonen istället för välling om hon vaknar efter kl 6.00

ny vaken emiliya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0