inskrivning på bvc

igår var jag på inskrivning med imran och då mätt vägde vi även emiliya och gav henne 1 års vaccinet.. men emiliya fortsätter att inbte gå upp som hon ska i vikt denna gång bara 115g på ca 1 månad så det är inte nöjda för hon har planat ut så mycket.. så hon väger inte ens 8 kg än.. imran har inte gått upp nått än han går bara ner i vikt men det tror att det har med att han är född för tidigt så det inte har vänt än.. idag kommer mamma hit så det ska bli rätt skönt.. och sen så ska jag bli tvungen att flytta in emiliyas byrå in i en av kläkammarna för hon drar ut alla kläder som är i de 2 nedersta lådorna och det går inte att sätta lådstopp i denna byrå.. och jag orkar inte stå och vika om kläderna varje dag.. igår så kom det papper från våran hyresvärd att vi har blivit erbjuden en lägenhet en 4:a så nu hoppas jag vi står först så vi kan få den just nu bor vi i en 2:a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0