dåligt

jag har varit dålig på att blogga just nu.. men det har varit lite tufft här ett tag med det mesta och jag har åkt in och ut på sjukhuset och känner att kroppen inte hinner med.. och det har varit tufft ekonomiskt men får hjälp av kommunen nu.. och i söndags kväll ringde mamma och berättade att en nära anhörig hade fått en stroke och nu går jag och oroar mig för det.. och vi vet inte hur länge han hade suttit men en granne till honom.. hade inte sätt han på ett tag och hans bil var igen snöad.. så hon kollade hans brevlåda då var inte morgon tidningarna och posten inplockad sen 29 januari och han hittades 6 februari.. hur länge han har suttit vet ingen.. men han har sutit i sin gungstol.. men enligt läkarna hade det börjat med en hjärtinfarkt som sen har vandrat upp och utlösts till en stroke.. så nu ligger han på en strokenhet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0