vigsel beviset

idag klockan 11.00 ska jag hämta sista pappret som ska ner till azerbanijan.. och det är översättningen på vigselbeviset.. som att vi hade vårat på svenska och arabiska från mosekén... men det vill ha det på engelska på konsulatet.. och sen ska jag fixa så vi får en notarius stämpel.. och sen är det bara att skicka ner de papprena så har vi fixat det oxå.. sen ska vell alla papper vara klara allt har gått så fort här sista månaden så ett papper bromsade upp lite granna men det kommer att lösa sig.. men min förhoppning är att han ska vara tillbaka till förlossningen men det är vell att hoppas på för mycket men jag vill så gärna att han är här till dess.. men som att deras norm ligger på 7 månader och det är bara 5 månader till förlossningen.. men hoppet är det sista som över ger..

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej,

Jag hoppas och håller alla mina tummar o tår för att din man ska hinna hem till förlossningen. Jag har inte läst alla inlägg, men av de jag har läst känns hela situavtionen orättvis. Har du stöd av andra släktingar etc här i Sverige, eller är du kvAr själv?



Skickar dig massor av styrke kramar... och du... hoppet är det sista som lämnar oss...

2008-09-10 @ 18:43:59
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/
Postat av: emma

Men som jag sagt tidigare, du är STARK!! Hade nog själv aldrig klarat av det, har inte dom nerverna tyvärr. Hur stor chans är det att han faktiskt kommer tillbaka då?

2008-09-10 @ 19:24:30
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0