släppt från förvaret

igår var en omtumlande dag först ringer advokaten våran och säger att dombeslutet har kommit att han ska åka tillbaka till azerbanijan innan veckan är slut och att han kommer inte släppas från förvaret innan så jag fick i råd att hämta ett personbevis och ett familjebevis.. jag var jätte ledsen och gjorde som han sa och började packa hans saker och var till skatteverket och hämtade papprena.. men sen när jag var påväg från skatteverket ringer våran advokat igen att aliyar är påväg hem han ska släppas och jag får inte tag på honom.. och min fråga var ju vad händer nu... först ska han inte släppas och sen ska han släppas.. advokaten fick inte tag på aliyar så jag ringde till han och han svarade och då berättade jag för honom och då visste han inget han hade precis suttit på msn med rasim hans bror och sa att vi ses i slutet på veckan.. när jag frågade advokaten vad som händer nu så sa han jag vet inte.. vi vet inget, advokaten vet inget och det som jobbar för migrationsverket på förvaret visste inget så vi 9.00 idag ska aliyar ringa till advokaten igen.. vi vet inte om det ska upp i dom igen eller om det bara är väntan på biljetter.. vi får se..

Kommentarer
Postat av: M

jag måste ha missat massor.. men vad är det som händer egentligen? har han gjort nått när han suttit i försvaret och allt..

jag menar absolut inget illa och jag hoppas att du inte tar det så.

2008-09-02 @ 08:05:35
URL: http://mazlin.scriptorium.se
Postat av: Johanna

Svar: Ja det funkar bra, gäller att dricka mycket vatten bara eftersom saltet i buljongen binder..

2008-09-02 @ 16:51:28
URL: http://ioana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0