pratade med aliyar igår

igår pratade jag emd aliyar i några timmar och det kändes jätte bra att få prata med han efter en vecka.. men papprena har inte kommit*suck* så måndag måste jag gå och fixa ett par nya papper.. och gå och få en notarius stämpel på dem och sen måste jag ringa till DHL så det kommer och hämtar papprena hemma hos mig.. och det tar 2 arbetsdagar för dem att få ner papprena till azerbaijan.. och det känns tufft penga messigt denna stämpel kostar 400kr och DHL 766kr.. och samanlagt vad jag har betalat för alla papper efter detta är nästan 3000kr.. och det är pengar som man har fått trollat fram och det känns jätte tufft men jag klarar det tack vare snälla vänner och föräldrar och styvföräldrar som har kunnat hjälpa till med pengar..
efter jag hade pratat med aliyar blev jag jätte ledsen för jag vill ju inget annat än att han ska vara här med mig och emiliya och det tyckte jag var jätte jobbigt det blev lite för mycket.. och han säger hela tiden vi ses snart.. och jag känner vaddå snart?? det har liksom imorgon gått 3 veckor och känner mig så ensam utan honom vi är så van att han är med oss och nu sitter han på andra sidan jordklotet och jag vet att azerbaijan inte ligger på andra sidan jordklotet men det känns så just nu..

idag ska jag upp till min storebrors lägenhet för att kolla att allt är tomt i vardagsrum, kök och hall efter olyckan med akvariumet och sen på måndag kan vi ringa och säga att allt är klart det kan börja renovera.. sen efter det ska vi på smu-höstmarknad här för att kolla om det är någon man känner igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0