onyktra människor

i natt sov emiliya som vanligt igen.. inga problem men då hade man en lillebror som var onykter och hans tjej som hade sex i han rum men det hördes i hela lägenheten och det gjorde så jag inte kunde sova så det blev väldigt jobbigt.. och det är så högljuda men vcad ska man göra det minns nog inget idag heller.. är så trött på dem.. men det får tänka på att det bor fler än de i lägenheten...
just nu håller jag på gör lunch till mamma och mig det blir en pastasallad.. för min mamma har ingen lunch med sig till jobbet och sen så ska jag gå upp med den så ska vi äta vid 12..
emiliya har börjat med en ny ton när hon pratar och det är jätte roligt att höra så kul att se att utvecklingen går framåt..

Kommentarer
Postat av: emma

Det äckliga som fanns på min leverfläck föll av, så jag har inte hunnit kolla upp vad det var för något än.

Hur går allt med alla papper för honom?

2008-09-13 @ 10:06:41
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0