NÄR??

jag tänker på aliyar både natt och dag och det stunder jag sover drömmer jag om honom... och tankarna är NÄR kommer han hem?? kommer vi få förtur och i såna fall NÄR?? allt handlar just nu om ordet när.. det känns så hemskt det här fast jag vet att han kommer.. som du är att vi kan skriva på msn där vi båda har mic och cam.. han är mitt allt.. jag vet inte hur jag skulle klara mig utan honom.. fast han sitter så långt bort när vi pratar på msn så känns han så nära så jag blir så glad.. men igår pratade jag med han i 2 omgångar och varje gång som vi hade pratat och stängt ner msn blev jag ledsen.. för jag skulle vilja ge han en kram och att han höll om mig.. saknaden är som störst på kvällarna.. för det var liksom våran tid tillsammans som att han jobbade på dagarna så träffade jag honom inte endå.. och när emiliya hade somnat då var det bara vi och vi pratade om allt.. jag har liksom haft ett riktigt förhållande innan detta och har aldrig kunna prata om allt med någon och kunde aldrig känna mig så trygg som jag gör idag.. jag älskar honom så mycket så det gör ont i hjärtat av detta..
hoppas att hon som skulle översätta ett papper åt mig och aliyar vårat vigsel bevis från moskén som jag hade glömt det.. så jag kan skicka ner det för sen är alla papper klara om inte det vill ha kompletterings uppgifter..   ska äta frukost så känner jag mig när jag tänker på min älskling.. känner mig tom utan honom

Kommentarer
Postat av: emma

Men skönt ändå att ni ens får ha kontakt så han inte skulle sitta på något slutet hus där borta och bara vänta på papper. Nu ska jag absolut itne säga för mycket, för jag vet att det är superkänsligt för tillfället (kan iaf tänka mig det) och det jag säger gör nog inget alls bättre :( Önskar jag kunde göra något, för din historia rör mig väldigt mycket!

2008-09-09 @ 21:15:43
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Elsa Hofverberg

Ha en bra natt!=)

2008-09-09 @ 22:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0