migrationsverket

idag ska vi till migrationsverket och höra när han ska åka åka och vad som händer till dess.. som att vi vet av det sista sombeslutet att han måste åka så känns det men skicka han då desto fortare kommer han tillbaka.. men så lätt verkar det inte vara och det var som aliyar sa hade jag haft mitt pass så hade jag kuna åka idag.. men det har både hans pass, legitimation och körkortet.. sen har det tagit hans LMA-kort så han har inga handlingar han kan identifiera sig med mer än kopior på körkort och pass.. men det funkar inte överallt.. den här ovissheten gör så att jag känner mig så långt nere så jag vet inte vad jag ska göra.. jag sover dåligt men endå bättre när han är här men undrar hur det kommer att bli när han åker till azerbanijan.. men jag förstår hans föräldrar och bröder att det vill träffa honom men hans mamma sa till oss igår helst ser vi ju att ni kommer tillsammans under andra omständigheter.. men att hon så gärna ville träffa aliyar så fort som möjligt.. jag kna förstå henne.. det är ju hennes son..

idag gör inte vädret att man mår bättre heller för det regnar..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ingen aning, jag använder mig av måttband och inte våg och första mätningen sedan startmätningen blir på lördag.. Men lite har jag nog gått ner, det syns i ansiktet..

2008-09-03 @ 06:39:10
URL: http://ioana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0