mår illa

idag mår jag jätte illa.. men det har vell med graviditeten att göra.. och jag är så nervös för imorgon när jag ska på ultraljud för jag drömde för några nätter sen att barnet var dött i magen.. och sen kom jag på/fick för mig att jag inte har känt några rörelser på en vecka kanske.. så nu är jag nervös att barnet inte lever... men man drömer och får lite dumma tankar under graviditeter och det käns som en extra tuff graviditet pga att aliyar inte är här.. det här 2 graviditeterna har varit jobbiga på olika sätt.. när jag gick emiliya så hade jag så ont hela tiden konstant.. men denna gång är den mer psykisk jobbig som att aliyar var tvungen att åka tillbaka till azerbanijan för nu har kan jag inte dela allt med honom som jag kunde innnan.. jag och han pratar om allt fortfarande nu när vi pratar med varandra men det är inte på samma sätt att ha han här.. och i natt vaknade jg av smärtor i ryggen och i magen.. så jag tog en alvedon och la mig i ett varmt bad och sen kunde jag somna efter det..

idag ska jag ta fram dammsugan och sen ska jag försöka vila lite.. min mamma är här nu som att hon ska vara barnvakt imorgon när jag ska till ultraljudet imorgon.. som att man inte får ta med sig barn..

Kommentarer
Postat av: anna

svar: ja det är klart att det är bra att fördela det eftersom det blir mkt pengar på julklappar i dece,ber annars. men både jag och de jag köper för hinner ändra sig hundra gånger om innan jul hehe

2008-09-21 @ 10:38:12
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Carolin

Åhh ultraljud=) Gud vad mysigt!! Hur känner du med denna förlossningen? Hinner du njuta lika mycket? Dels för du redan har en liten och dels för han inte är hos dig!

Jag kommer ihåg, andra graviditeten gick så snabbt så man knappt hann med =(

2008-09-21 @ 11:02:57
URL: http://emmaclin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0