idag åker han

jag sitter här och kan inte sova.. aliyar sover men jag bara kan inte.. aliyar åker idag klockan 17 och jag mår skit över det hur fan kunde detta få hända det vet jag inte men eller det vet jag vi har sjuka lagar i sverige att släng ut personer med familj för det har ingen anledning att få ett UT men herregud.. titta sen så många som sitter in för mord, bankrån osv som har UT för det kan bli torterad i sitt land men kan det göra orätt för sig här får det vell skylla sig själva.. eller så påstår det att det kan blir det fast det inte ens existerar i deras land det är helt sjukt.. men min man som har jobb, ett barn, fru och ett barn på G han ska det verkligen slänga ut och nu måste vi söka genom svenska ambassaden där vi är garenterade att han kommer att få komma tillbaka men det känns ändå tufft för det tar ca 7 månader om han inte får förtur och det med att han kommer inte vara här till förlossningen... men det kan även ta längre tid en 7 månader..

skickade in vigselbeviset idag till en översättare och få det med en natarius stämpel.. så det ser det på konsulatet i azerbanijan att det är godkännt.. jag hade missat vigselbeviset från moskén utan bara tagit det skatteverkets papper..

ska försöka sova igen

Kommentarer
Postat av: carolin

Jag är 25år och nja min första förlossning tog 48timmar. Krystvärkar i 5.5timmar.

Men den andra gick snabbt. hade 3krystvärkar o sen var hon ute. Gick jätte snabbt. Hur var din då?

2008-09-07 @ 10:42:31
URL: http://emmaclin.blogg.se/
Postat av: emma

Finns ingen chans att han kommer komma hem tills dess eller? :S

2008-09-07 @ 13:40:13
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: carolin

Usch vad jobbigt! Kan bara tänka mig hur det känns. Kommer ni ha kontakt nu när han är där?

2008-09-07 @ 17:12:40
URL: http://emmaclin.blogg.se/
Postat av: emma

Samma fråga som Carro, kommer ni kunna ha daglig kontakt när han är i hemlandet?

2008-09-07 @ 19:49:53
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0