gråter väldigt mycket

ja igår var det möte på migrationsverket och det slutade med att aliyar och jag samverkade att han ska åka tillbaka till azerbanijan vi hade bara 2 alternativ antingen skulle han samverka att åka tillbaka eller så skulle polisen hämta honom och sätta honom på ett plan förr eller senare.. så då valde vi att samverka fast jag tycker att det är jätte tungt och jobbigt gråter jätte mycket för jag vill inte att han ska åka men det är den snabbaste lösningen och det tror inte att han är tillbaka till förlossningen..
så han kommer antingen att åka i helgen eller nästa vecka beroende på hur det finns biljetter.. och nu är man rätt nervös att gå och vänta och se vad som händer det känns väldigt jobbigt..

idag blir emiliya 6 månader vad tiden har gått undan den bara springer iväg.. jag som tyckte det inte var länge sen jag fick henne.. det är en tur att jag har henne och att hon är en sån glad tjej för då kan jag glädjas åt de och le åt henne när det är som tyngst

Kommentarer
Postat av: emma

Vad är det egentligen exakt han ska göra i sitt hemland? Eftersom det verkar som att han får komma tillbaka sen igen .. eller? :S

2008-09-04 @ 14:16:17
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0