en ny dag

skulle få komma till ul igen men idag men det behövs inte för det har konstaterat att fostret är friskt men ligger efter i tillväxten och det har med min operation och göra så då är jag lugn och det är inget fel på fostret.. men 1 oktober ska jag tillbaka och få ett bf datum för det gick inte att fastställa i måndags..

idag ska jag upp till min storebrors lägenhet för i torsdag så hände en rejäl olycka där.. han har ett akvarium på 110 liter vatten.. och hyllan akvariumet stod på rasade så akvarium for i golv så det var glas splitter över allt och vatten men innan detta upptäcktes så var det vatten över allt och det slutade med att i vardagsrummet så sprack parkett golvet så nu ska hyresvärden hans komma dit och folksam för han har drulle försäkring..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0