bakar bullar

jag håller just nu på bakar bullar men degen jäser just nu..
idag känns det som att jag har väldigt mycket energi.. så jag ska se om jag ska baka åt min storebror oxå lite senare så han får lite matbröd..

igår kväll pratade jag emd aliyar och det känns jätte bra fast det skulle kännas ännu bättre om han skulle vara här men det känns ändå rätt bra vi är ändå ett steg på väg fast vi är väldigt långt ifrån varandra.. men det känns ändå bra.. och klarar man detta klarar man allt.. och jag älskar honom så oerhört mycket.. har aldrig saknat någon som jag saknar honom.. och det betyder på äkta känslor.. och jag har aldrig kämpat för någon och fixat och donat för att få vara med någon.. han är världens underbaraste man och världens underbaraste pappa och snart så är han 2 barns pappa..

nu ska jag baka ut bullarna

Kommentarer
Postat av: emma

Nä, jag tänkte mer om han hade msn där nere och ni var tillåtna att prata varje dag :) Skönt för er :)



Starkt att orka göra annat i dina skor, som att baka bullar. Du verkar må bättre nu . Lite iaf :)

2008-09-16 @ 10:06:03
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0