allt känns skit

igår fick jag iväg papprena som skulle iväg och det känndes jätte bra ända tills jag pratade med aliyar för här i sverige när du skickar ett brev med mydighets papper så skickar du aldrig rekomenderat så det där tänkte inte jag på.. men det ska man göra till azerbanijan både för att det ska gå fortare och för att man ska vara säker på att det kommer fram men det var det ingen som talade om så jag skickade det som vanligt så nu är det inte säkert det kommer fram så nu mår jag jätte dåligt pga det.. och kommer inte se ljuset innan han säger att han har fått papprena.. och bayram aliyars bror sa att det skulle det ha sagt på psten eller var man går.. men vi har inga postkontor i sverige och kassaservice har stängt alltså var det ATG ombud och där sa det inget..
jag vill att aliyar ska komma hem nu.. det har inte ens gott en vecka men det känns som att det har gott flera år.. och det känns en evighet innan han kommer hem igen.. jag gråter mycket och ibland stänger jag av känslorna men då får jag jätte ont i magen..

Kommentarer
Postat av: 1000Bloggare.se

Du har väl inte missat 1000Bloggare.se!



Registrera dig som användare och blogga med oss, vi är framtidens åsiktsplank, varför inte dela med dig dina bilder och videoklipp eller din innersta funderingar, för oss gör det inget om du utåt är anonym.



Har du en egen blogg och dessutom skriver bra inlägg här hos oss, genererar det massor med besökare till din egna.



Länka till oss och hjälp oss att bli störst, vilket inte borde vara svårt med många användare, tänk själv vilken möjlighet du får: Att i så fall möjligheten att skriva på den största samligsbloggen i bloggosfären och kunna länka sin egen blogg.



OBS! Nästa vecka har vi tema: Dagens Outfit.



Mvh 1000Bloggare.se

URL: http://1000bloggare.se

2008-09-11 @ 08:19:56
URL: http://1000bloggare.se
Postat av: emma

Ja, detverkar ju inte ljust att han ska komma hem "i tid" om man säger så :( Men förhoppningsvis missar han itne allt för mycket av sina barns uppväxt, och kommer hem bara strax efter förlossningen. Hur orkar du just nu? Det är det viktigaste . Hur är det med lilltjejen?

2008-09-11 @ 19:50:36
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0