1 vecka

idag är det en vecka sen det kom och hämtade aliyar och det känns fortfarande jätte jobbigt.. fat värsta chocken eller vad det nu var har lagt sig.. imorgon ska jag få träffa honom igen och jag längtar fast det bara är en timme men jag ska få träffa honom i allafall.. sen ska jag ha med mig lite saker till han.. han ville ha dadlar nu som att remadan började idag så nu har han börjat fastat och jag har suttit och funderat på hur det ska funka där inne om det kommer att få någon mat på sina tider.. jag måste fråga honom jag har sån tur att jag lyckade få tag i en mobil utan kamera som att det är det enda det får ha och han måste ha en mobil för då kan jag i allafall prata med honom.. han är mitt allt och emiliya..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas att allt löser sig snart och att väntan är över

2008-09-01 @ 18:26:14
Postat av: M

glömmde fylla i vem jag var

2008-09-01 @ 18:29:07
URL: http://mazlin.scriptorium.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0