trött

jag har kommit in i en period som jag är väldigt trött.. jag evt liksom inte var jag ska ta vägen känner som att jag kan sova hela tiden jag måste sysslesätta mig hea tiden för att inte somna.. och jag är lite rädd att somna på dagtid.. för då kan det hända att jag sedan inte sover på natte tid och då blir det väldigt jobbigt..

min mamma är på kurs just nu på kommunen och sen ska jag möta henne där klockan 14.00 då ska vi handla lite sen hem och göra mat och efter astt det är diskat ikväll ska jag baka lussekatter.. för jag är så enormt sugen på det som absolut inte ska äta det som att jag är allergisk mot saffran men det är bara en period om året hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0