trött

idag har jag varit sysselsatt hela dagen för att slippa tänka för att behöva tänka på hur allt ska bli och hur lång tid allt ska ta håller på ta knäcken på mig.. helt slut psykiskt.. så idag har jag varit på öppnaförskolan och sen föräldrargrupp och nu har man kommit hem och betalträknigar(fy) och nu om en timme är det dax att äta och sen ca 1½ timme innan emiliya ska sova och sen kan jag slänga mig framför tv:n.. sen är dax för mig att sova.. imorgon kommer mamma och min lillebror så då blir det fullt upp i helgen.. vi ska på julmarknad på gröna lund så det ska bli mysigt..

jag blir så glad att se hur emiliya tar för sig och hur framåt och kul hon tycker det är med andra barn på öppna förskolan.. många talar illa om öppna förskolan men jag är jätte positiv till det.. för emiliya utvecklas så bra.. och jag får komma ut och träffa andra mammor och pappor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0