snöar

jag är så glad för snön har kommit så nu är det mycket ljusare än det har varit i någon månad.. och det är inte så långt kvar till jul.. emiliya är helt facinerad i snön som far utanför fönstret..

emiliya är sjuk hon är så förkyld och hostig i natt hostade hon så hon kräktes så det vara bara att byta rent i sängen och duscha av henne och sen när jag hade lagt henne igen och fått på henne pyjamas så började hon hosta så jag tog upp henne och då kräktes hon igen..

sen sov hon till klockan 7 ungefär och sen så gav jag henne välling men hon åt bara ½ flaska.. sen somnade hon om och sov till klockan 9.00 ungefär..

idag ska jag nog inte gå ut för jag är trött och har ont i huvudet.. och emiliya behöver vila..

jag satt och funderade på hur emiliya kommer att reagera på julgranen hos mina föräldrar man kommer nog att passa henne ordentligt så hon inte har ner granen hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0