skickas idag

aliyar var på intervjuven igår och kom tillbaka till azerbaijan i natt och klockan halv tre fick jag sms av han att intervjuven hade gått bra och att de sa att papprena skulle skickas från svenska ambassaden i turkiet idag till sverige.. så jag hoppas ju för allt att det är klart snart att det är över att han är hemma hos mig igen.. detta har varit så otroligt jobbigt.. men känns som vi har lämnat steg 1 och fått gått till steg 2.. jag är glad och uppåt idag.. men väldigt trött sovit dåligt i 2 nätter och det har varit bara någon timme.. och emiliya vaknade tidigt imorses igen så jag är lite trött..

Kommentarer
Postat av: Carolin

Jag håller tummarna för er!

2008-11-14 @ 10:20:15
URL: http://emm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0