psykiskt

jag mår psykiskt dåligt för tillfället det känns som att aliyar aldrig kommer hem.. jag älskar honom så mycket.. jag blir ledsen när jag ser andra vara lyckliga eller går hand i hand och så.. satt och kollade på ensam mamma söker och det var extremt jobbigt för det såg så lyckliga ut.. jag är världens lyckligaste kvinna som har aliyar men just nu så känns allt så jobbigt som att han inte är här.. och sen har man sätt mer sidor av han när han har varit i azerbaijan.. exempel han har pratat mer känslor, sätt att han tycker saker är jobbiga annars är han som person att han har ett leende på läpparna så det blir rätt jobbigt emellan åt att hur seriös han är med vissa saker och då menar jag inte med kärleken till mig för det har han aldrig haft problem att visa.. han är mitt allt.. han har verkligen fångat mitt hjärta trodde aldrig man kunde kännas så här för någon men det kan man verkligen och det känns så jäkla bra..  saknan är så stor..

kl 9.00 ska jag ringa till migrationsverket och höra hur långt vi har kommit jag vill verkligen ha hem honom nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0