imorgon

imorgon åker aliyar på intervjuven i ankara i turkiet på svenska ambassaden han ska vara där klockan 11.30.. det ska bli skönt att få den över stökat sen är det bara en tids fråga innan han kan komma tillbaka hit.. och jag är lite nervös fast jag vet att jag inte har något att oroa mig för.. för vi kommer ju att få ett ja som att vi är gifta och har barn.. och jag längtar tills han kommer tillbaka och jag får tillbaka min stora trygghet och min livs kärlek och emiliyas pappa.. han är en underbar pappa.. och skickar varje dag och undrar hur det är med oss.. och att han älskar mig och saknar oss.. och han säger hela tiden att han skulle kunna göra vad som helst för att ta första planet tillbaka till oss och det sa han 7 september när han landade i turkiet hanville bara tillbaka till oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0