farfar

10.55 ska jag åka med bussen till uppsala för jag ska och hälsa på min farfar som ligger på akademsisk sjukhuset han har opererat in en pace maker.. så åka och se hur han mår och sen ska han få träffar emiliya för första gången.. han har aldrig träffat emiliya.. men jag tycker han kan få göra det en gång i allafall om det skulle gå snett.. för han kunde ju vara död idag som att han bara ramlade ihop och det trodde att det var blodtrycket.. men sen kollar det hjärtat och då visade det sig att han behövde en pace maker..
jag har inte träffat farafar sen min student juni -06..

jag klarade geografiprovet igår hade 18 poäng och 18 poäng var godkänt så jag hade tur..

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad glad din farfar kommer att bli, när han får träffa dig idag!

2008-11-16 @ 09:01:45
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0