ensam

jag orkar inte vara ensam med emiliya längre jag vill att aliyar ska komma hem nu.. det känns som att vara gravid med ett barn på 8½ månad är ingen höjdare för jag är helt slut.. är så trött på eftermiddagarna så jag håller på svimmar.. jag orkar inte mer.. hur kunde det blir så här.. varför ska myndigheter få ta beslut om man ska få leva med den man älskar..
aliyars farbror har dött så han har åkt ut på landet och hjälpt sin faster jag kan inte prata med han.. han mår dåligt för att jag mår dåligt och jagmår dåligt för att han inte är här.. emiliya märker att jag mår dåligt och att nått inte är som det ska..
hur ska jag få krafter att orka kämpa.. känner mig låg idag..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!

Vilken trevlig blogg du har :)!



Skulle du kunna hjälpa mig med en sak? Det skulle vara SÅ snällt, nämligen att du blir medlem på dessa två sidor (det är gratis såklart!)



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=107234



och



http://www.gratisgen.se/ref/98072



Det skulle vara en STOR tjänst! Jag kan länka till din blogg om du blir medlem på de två sidorna :). Är du aktiv på sidorna så kan du bland annat välja att få ett presentkort på H&M, GinaTricot, MQ eller varför inte få ett Nintendo DS eller playstation helt gratis hemskickat? Man kan ju alltid ge bort sakerna i julklapp :).



Tack på förhand.

2008-11-18 @ 07:07:01
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0