bvc idag

idag ska jag till bvc.. jag hoppas att emiliya har gått upp bra i vikt så det inte har nått att gnälla på.. det här gnället att hon har legat så långt under kurvan har varit riktigt jobbigt.. så det har varit jobbigt..

jag hade tänkt åka upp till mamma i helgen men jag känner att jag orkar inte ta mig dit.. så jag blir nog kar i sthlm fast det är tungt..

om 8 dagar ska aliyar på intervjuven och det är tufft.. jag är lite nervös för den för det känns som vi har väntat och väntat och sen fick vi tid och då har det hela blivit så konstigt kommer han verkligen hem snart.. fast jag vet att det kan dröja många månader än.. men jag hoppas han är hemma till jul..

sen så har man hört om de som har haft problem att få handläggare här i sverige på migrationsverket för att det är så många som söker just nu.. så jag är väldigt nervös för det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0