bus eller godis

vad är det för sjukt på hitt bus eller godis.. men kan inte föräldrarna ge det lite godis så blir barna nöjda jag förstår mig inte på det där där.. det där är samma sak som att klä ut sig till påskkärring jag tycker det där har gått över styr.. jag ser inte det roliga i det där.. men det kanske är jag som är knäpp inte vet jag..

igår när jag pratade med mamma så såg det snö flingor utanför fönstret och jag längtar så mycket till snön ska komma hit med.. så det lyser upp.. är så trött på det här gråa regninga höstvädret.. den enda nack delen med snö just nu är att jag måste ha vagnen inne i min hall och det blir så himla blött..

jag har börjat ge emiliya havregrynsgröt med sylt på morgonen och det tycker hon är så gott.. och så somnar hon jätte bra efter hon har fått det..

fick sms av min mamma i natt vid ca 1 min lillebror fick sova hos polisen i natt som att antingen så var han för full eller så var han stökig.. jag förstår inte varför han inte bara kan sluta dricka när han inte kan dricka med förstånd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0