5 dagar kvar

om man inte räknar med idag så är det 5 dagar kvar till aliyar ska på intervjuven på svenska ambassaden.. och jag bara längtar till att det ska bli ett ja.. så han kan komma tillbaka hit.. hoppet är det sista på sviker och det är hoppet som håller mig uppe.. att det är det som gör att jag orkar fortsätta att kämpa och sen att jag kan prata med aliyar så relativt ofta som jag gör.. för det ger sån enorm styrka att prata med han fast vissa dagar känns jätte jobbiga men han stöd och uppmuntran ger jätte mycket..
sen emiliyas framsteg och så ger oxå mycket det är så kul att se men jag blev lite ledsen igår kväll för jag kom och tänka på att de här 2 månaderna som har gått sen aliyar åkte har det hänt så mycket med henne och han bara missar det.. och det känns hemskt för det är ändå vårat första barn.. men hon får mig alltid att le och det känns underbart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0