pigg

idag är jag väldigt pigg och emiliya har precis ätit och sover nu.. i 2 dagar nu så har hon somnat klockan 22,00 och vaknat 07,30 ungefärliga tider.. men jag är så nöjd att hon sover på nätterna.. hon är mer vaken på dagarna men det är helt oki men man behöver inte hålla på med henne hela dagarna man kan liksom städa och grejja fast hon är vaken jag har fått in väldigt bra rutiner.. det är svårast på lördagar då aliyar jobbar mellan 9,00-23,00 men det funkar fast jag blir så rast lös hela tiden..

idag händer inte så mycket det verkar bli lika fint väder som igår så jag ska gå en lång promenad och sen ska jag gå in och handla på någon affär efter vägen.. för ska laga fisk gratäng idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0