marken försvann/migrationsdomstolen

dagen började super igår och jag mådde jätte bra ända till posten kom då kändes det som att marken bara försvann under mig och visste inte vad jag skulle ta vägen jag blev ledsen förtvivlad och chockad och nu känns det som att jag åker runt i en bubbla och snart spricker den och då är han borta..
i posten som kom så kom domen från migrationsdomstolen att aliyar ska utvisas här ifrån och det känns som det tog det som betyder mest från mig.. jag har aldrig mått så bra sen jag träffade honom.. han gör mig så glad och lycklig och har knappt mått psykiskt dåligt sen jag träffade honom och nu ska det ta han av mig.. jag har inte gått på några psykiska tabletter sen vi blev ett par och nu tar det mitt lyckopiller ifrån mig och jag känner mig helt borta och vilsen.. och det tar inte bara min man i från mig utan det tar även emiliyas pappa från henne.. om han blir tvungen att åka tillbaka så måste han söka genom ambassaden i turkiet för det finns ingen svensk ambassad i azerbanijan.. och det kan ta allt från 2 månader till 5 år.. tänk 5 år.. då är emiliya över 5 år när han kommer tillbaka.. hon kommer inte ens känna igen hur fan kan migrationsverket göra så här.. det pratar för det första emot sig själva..
för förra året fick vi ett papper som det stod:
"vi splittrar inte en familj"
sen fick vi ett nytt papper igår där det står:
"ett barn behöver inte sin far"
när har inte ett barn behövt sin far??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0