mammaledighet

man är ju mammaledig och jag trivs att vara hemma med min dotter till en viss del men tycker att det är lite tråkigt med.. för som att man inte känner andra runt om direkt där jag bor.. så ibland sitter jag bara och längtar efter att få komma och tillbaka och jobba men det dröjer ju ett bra tag till som att aliyar inte komemr att vara pappa ledig som att han inte har något uppehållstillstånd här så måste jag ta ut hela första året om inte han får uppehållstillstånd under denna tid.. men jag tycker det är tråkigt på dagarna.. men blir väl bättre längre tiden går desto mer aktiv blir vell emiliya..

idag jobba aliyar till klockan 23.00 och börjar 9,00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0