linköping

idag åkte aliyar ner tíll linköping för att fixa med bilen.. för den läcker olja.. och jag kände inte för att följa med.. ska pyssla lite här hemma så man får lite ordning.. det behövs tvättas, städas, diskas och bakas så jag har och göra..

annars så går det upp och ner och speciellt att vänta på att aliyar ska få ett uppehållstillstånd eller inte.. men tankarna går att han ska f´å det men frågan är ju bara när.. denna vöntan är lite jobbig och det verkar dricka mer kaffe än det jobbar på migrationsdomstolen.. jag vet inte vad jag skulle göra om han måste åka..

nu måste jag äta frukost

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej. Kul att ni hade det bra i finland. Jo jag jobbar ibland på eckerölinjen, den som går mellan sverige å åland. ha de bra!

2008-05-23 @ 23:02:26
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0