jobbig natt

bortsätt att det mesta är jobbigt just nu så tycker jag att dagen igår flöt på och jag försöker vara hoppfull.. men jag är väldigt ledsen hela tiden och har svårt att sova för jag vaknar av panik för att kolla om aliyar ligger kvar om han är kvar hos mig..
men jag har börjat anat att emiliya känner av min oro för hon har varit omöjlig i natt.. hon har ätit 3 ggr och vill inte sova där emellan utan hon har bara skrikit och det har varit jätte jobbigt så jag har nästan inte sovit någonting.. men skönt att det är helg för det kommer ingen post på helgen alltså inga biljetter än.. har så ont i magen av detta så jag vet inte var jag ska ta vägen..

nu ska jag göra i ordning lite börstmjölksersättning så det finns i kylskåpet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0