finland

ikväll så går man ombord på vikingline och sen imorgon bitti så är jag i finland.. kommer att bli både roligt och jobbigt.. men det måste ju göras.. vi ska börja röja i min morfars hus och sedan ska jag och hälsa på hos eskil som är min morfars kusin.. han fyller 100 år sista maj men då är vi inte kvar så vi ska fira honom nu istället..
annnars idag händer inte så mycket min mamma kommer ner till klockan 11 ungefär och klockan ett idag ska jag gå på en fräldrargrupp på BVC för att träffa andra föräldrar i tyresö..
sen skulle aliyar skjusa oss till båten vid 18-18,30 för vi måste checka in vid 19,00..

nej nu ska jag gå och vila en stund till innan emiliya vaknar

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kul med kryssning, kanske du kommer till taxfreen då där jag jobbar extra.. far ni till åbo eller h.fors?

2008-05-12 @ 07:38:12
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0