fika

idag ska jag och fika hos en vän från FL. det ska bli kul den största utmaningen blir att ta mig dit men det ska vell inte vara några problem.. har fått en bra beskrivning.. hoppas det är bra bussar att komma upp med vagnen på för det är inte alltid så lätt speciellt inte när det inte finns snälla människor som hjälper till... mitt största problem är att chafförerna parkerar för långt från trottoar kanten så då är det extremt svårt att få ner vagnen.. men det brukar alltid lösa sig på ett eller annats sätt..
sen ska jag göra lite mat ikväll ett nytt recept med kyckling filé.. vi äter väldigt mycket kyckling för det tycker vi om

nu ska jag sova en stund till om jag kan somna om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0