BVC 10,30

nu har emiliya precis ätit.. hon vaknade halv sex idag emn hon somnade redan 20,00 igår och hon har inte ätit på hela natten..

idag ska jag till BVC med hennes öga så får se vad det säger.. jag hoppas jag kan få något utskrivet.. och sen får jag se hur lång hon har blivit och hur mycket hon väger jag tycker det är lika roligt varje gång för det är kul att se att hon mår bra och går upp som hon ska..

nu är det bara 3 dagar kvar innan jag åker till finland.. båten går runt 20.00 på måndag kväll..

nu ska jag gå och vila en stund till

Kommentarer
Postat av: Tösens M a m m a

Håller med om att det är kul att se hur mycket de har gått upp och hur mycket de växt=)

2008-05-09 @ 08:39:08
URL: http://bomullstussen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0