2 månader

idag är emiliya 2 månader.. var har tiden tagit vägen.. tiden går så fort och i igår fick emiliya gröt för första gången och jag vet att det är för tidgt enligt allt som står skrivet men det är rådfrågat med bvc pga att hon har så mycket allergier och inte är nöjd näringsmässigt med mjölkersättningen så det tyckte jag skulle testa gröt hon har ätit banangröt igår och idag och hon älskar det.. hon bara gapar så kul och se.. men det får hon bara en gång om dagen annars så äter hon mjölkersättning...


snart ska jag gå och göra klart smörgåstårtan för ikväll vid 16,00 kommer lite folk hit och firar mig och peter.. peter fyller år imorgon och jag på onsdag vad hard et här åren tagit vägen.. nu fyller man 22 år.. och många som undrade om det var stor åldersskillnad mellan mig och min bror och det är det inte utan han är 23 och jag 22 år .. det är bara 1 år och 2 dagar emellan oss..


nu ska jag gå en promenad i solen med emiliya och sen ska jag göra klarty smörgåstårtan..


Kommentarer
Postat av: bea

jupp, ibland går tide riktigt fort

2008-05-04 @ 10:40:01
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0