tierp

just nu sitter jag i tierp vid min lillebrors dator.. vi har hjälpt min lillebror och storbror och byggt upp datorer på dem och deras internet funkade ungefär en vecka och sen la det av och då fick aliyar för sig igår kväll att han skulle åka upp och kolla på det.. och då blev vi kvar under natten.. och sen åker jag och mamma tåg tillbaka och pappa och jonas åker med emiliya och aliyar i bilen tillbaka..

imorgon ska vi åka till skärholmen och kolla lite mamma och pappa ska till ikea och kolla på säng i kungen kurva så då ska vi göra det sen får vi se..

ska lägga mig och vila en liten stund till

Kommentarer
Postat av: emma

Jaha ja. Så inget planerat barn med andra ord, fast välkomnad? :)

2008-06-27 @ 12:01:06
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0