panikattack

har haft 3 panikattacker på 1 dygn och det är jätte jobbigt igår kväll grät jag hela tiden jag bara skakade jag försöker ta mig samma men det är jätte jobbigt... jag har försökt att trycka bort alla känslor angående att aliyar fick avslag på sin ansökan om uppehållstillstånd.. och det känns jätte jobbigt jag vet inte vad jag ska ta vägen jag känner mig helt tom.. det som håller mig uppe just nu är aliyar och emiliya.. för aliyar är ett underbart stöd.. han tar det mer som det kommer för han säger att han inte tänker åka men för mig är det inte så lätt pga att det är han som åker.. det är jag som blir kvar här med emiliya och det barn som är på G.. det känns så himla jobbigt så jag vet inte var jag ska ta vägen.. men emiliya är en riktig glad lite tös.. äslakar henne så mycket och min man med..

nu ska jag fixa lite här hemma

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-06-24 @ 09:23:59
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0