mvc och läkare

idag klockan 8.00 ska jag till mvc och får det konstaterat att jag är gravid som jag redan vet.. men det är deras rutiner och sen så går jag hem i några timmar klockan 12,00 ungefär så måste jag gå till bussen för att åka iväg till ks.. ska till läkaren där för att kolla blåskapaciteten...

igår var jag och aliyar och kollade på en ny lägenhet den var jätte fin.. den var väldigt ljus.. men tyvärr måste 4 stycken säga nej för att jag ska få den och det är väldigt liten chans att det gör det.. men jag hoppas i allafall.. hoppet är det sista som sviker.. men hörde av de som bor där nu som visade lägenheten att de var två stycken som tyckte den var för dyr.. man kom ju hoppas att alla tycker det..

ska äta frukost nu

Kommentarer
Postat av: emma

Aha, då förstår jag :)

Grattis, är du gravid :D Precis i början då alltså?

2008-06-26 @ 10:33:43
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0