rätt pigg men ändå trött

jag har en konstig känsla i kroppen och det är att jag känner mig rätt pigg men endå trött.. jag funderar på om jag har hjärn brist det kan man ju få när man är gravid eller så är det näring eller vitamin brist jag vet inte än men det får jag kanske redan på imorgon när jag ska till MVC... ska på inskrivning imorgon och det ska bli så kul.. för då är processen igång igen men jag längtar till jag ska få gå på ul så jag får se den lilla sparven undra om det är en pojke eller flicka egentligen spelar det ingen roll men som att jag har en dotter vore det roligt med en son denna gång men jag blir lika glad om det är en flicka till..

blir det en flicka ska hon heta Amina
blir det en pojke ska han heta Emil eller Rebin

Kommentarer
Postat av: emma

Nej, stackare. Va jobbigt för dom. Va starkt att orka kämpa sig igenom det och skaffa fler barn efteråt. Usch, hatar när sånt händer, det är så tragiskt.

Var det bara plötsligt spädbarnsdöd då eller? :(

2008-07-20 @ 14:07:51
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0