måste ut en stund idag

det verkar inte bli något vidare väder idag heller men jag ska i allafall ut en sväng.. så jag får lite luft.. tänkte jag skulel gå direkt efter frukost men emiliya somnade och jag tänker inte väcka henne för att gå ut så jag får vänta en stund.. jag hoppas det inte regnar senare men det ser lite skumt ut ute.. det ser ut som att det kan bli regn..

igår hände ingenting jag tog det bara lungt jag har feber men inte så mycket men tillräckligt som göra att jag är lite hängig men måste hålla igång så jag orkar ta hand om emiliya på dagarna

Kommentarer
Postat av: emma

Ja, här är det inte världens bästa väder heller, men ska till tndläkaren, så ut kommer vi iaf :S

Jag heter BabasEmma :)

2008-07-08 @ 09:52:49
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0