idag kommer gänget från tierp

idag kommer alla från tierp.. mamma, min lillebror och hans tjej maria och hennes dotter amanda.. imorgon ska vi till skansen om det är fint väder och det verkar det bli om man ska tro smhi.. det kan bli 35 grader varmt.. lite för varmt om man frågar mig..

har betalat räkningar på mogonen och nu sitter jag i telefonkö hos försäkringskassan och jag har 118 stycken före mig *suck*

sen ska jag bada emiliya och då blir det gallskrik som vanligt för hon tycker inte om att bada.. speciellt inte om man doppar fötterna först..

Kommentarer
Postat av: ♥Hanna♥

ja de är klart du ska vara glad! =) men vilken chock det måste ha varit??

hoppas allt går bra iaf.

kram

2008-07-25 @ 10:27:39
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0