fint väder

idag är nog sommaren tillbaka eller jag hoppas i allafall för igår regnade det och var tråkigt.. så nu hoppas jag.. jag ska baka bröd här på morgonen som att jag egentligen inte ska äta köpt bröd som att jag är allergisk mot stärkelse.. men gör det ibland och får ibland riktigt ont i magen, men måste vara lite försiktig nu när jag har knytte i min mage..

sen ska jag oxå ta det lungt men en lång prommis blir det i allafall i det fina vädret..

idag börjar buss strejken här i sthlm så jag kan inte ta mig från tyresö så man får sysselsätta sig här nu aliyar får använda bilen till stan..

Kommentarer
Postat av: emma

Det är ju sjukt att dom menar så, att ett barn inte behöver sin pappa.Det gör väl alla barn!! Va arg man blir! :S



Hoppas det löser sig. När får ni svar? :)

2008-07-01 @ 11:12:24
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0